Våre vilkår og rutiner

Våre vilkår og rutiner

Våres vilkår og rutiner

GJENSIDIG VENTEPLIKT:

Både elev og lærer skal vente på avtalt møtested i 20 min. etter at timen er begynt. Forsinkelse kan oppstå på grunn av ting vi ikke rår over, for eksempel uventet kø, ulykker eller liknende.

BETALING:

Du har mulighet til å betale i forkant av hver time/aktivitet. Logg inn på TABSelev via vår nettside. Her finner du kontooversikt og betalingsinformasjon. Du kan også betale med VIPS via TABSelev.

Betaling ved oppmøte kan gjøres med kort eller kontant.

Betaling skal skje i forkant, eller ved oppmøte.

Om det ikke betales til avtalt tid, vil det bli fakturert hver fredag. Fakturagebyr på 65,- vil bli belastet. betales det ikke vil kravet purres på, deretter oversendt til inkasso. Ytterligere omkostninger kan påløpe.

Dersom du har valgt vårt pakketilbud, skal pakken betales i sin helhet etter første kjøretime.

Om du av ulike årsaker avbryter opplæringen etter å ha betalt pakken, betaler vi tilbake det du ikke har kjørt for.

Kreditt gis ikke til kunder under 18 år.

AVBESTILLINGSRUTINER:

Dersom du er forhindret fra å møte til avtalt kjøretime er det viktig at du gir beskjed så tidlig som mulig. All avbestilling skjer direkte til din kjørelærer.

Avtalt kjøretime må avbestilles senest dagen før, før kl.12.00

Mandagstimer må avbestilles senest fredagen før kl.12.00

Obligatoriske kurs må avbestilles senest 1 uke før kursstart.

Trafikalt grunnkurs skal avbestilles senest en uke før kursstart. Påbegynt kurs refunderes ikke.

BLIR AVTALT KJØRING AVBESTILT ETTER FRISTEN, KREVES FULL BETALING.

Ved akutt sykdom må det forevises legeattest hvis fraværet skal godkjennes.

KONTAKTINFORMASJON:

Hvis du har spørsmål om din kjøreopplæring, ta gjerne kontakt med en av våre avdelinger. Kontaktinformasjon finner du under.

Epost: Post@abtrafikkskole.no

PERSONVERN:

som elev ved AB Trafikkskole er du forstått med, og godtar at trafikkskolen lagrer personopplysninger (som er relevant iforhold til ditt kundeforhold) elektronisk iht gjeldene regelverk. For mere informasjon om hvordan vi behandler personvern se: Personvern

ØVRIG INFO:

Booking av trafikalt grunnkurs og kjøretimer kan gjøres direkte via vår nettside www.abtrafikkskole.no, eller ta en telefon til vår kontordame på 67104646.
Du kan også kontakte oss på e-post: post@abtrafikkskole.no

Vi selger lærerbok og oppgavebok tilhørende klasse B.
For øving til teoriprøven anbefaler vi i tillegg å bruke www.teoritentamen.no

Speil og L til privat øvelseskjøring fås kjøpt hos diverse bensinstasjoner, og butikker som Biltema, Clas Ohlson etc

Asker og Bærum trafikkskole har et samarbeid med HIOA (høgskolen i oslo og akershus). Dette betyr at vi til tider har trafikklærerstudenter på praksis. Studentene vil være med å observere undervisning, og til tider være med å holde undervisning med veiledning fra en trafikklærer. Dette vil selvfølgelig bli avklart i forkant med elev, og er frivillig.

Avd. Bekkestua
Gamle Ringeriksvei 37
1357 BEKKESTUA

Ta kontakt

Åpningstider

Mandag - Torsdag: 10:00 til 16:00
Fredag: 10:00 til 14:00
Vi har trafikklærere på jobb også utenom kontorets åprningtider

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.